środa, 25 stycznia 2023

Proces pozyskiwania linków na swoją stronę www

Usługa link-building to firma lub platforma, która pomoże Ci przyspieszyć liczbę backlinków do Twojej strony internetowej. Chociaż brzmi to świetnie, problem polega na tym, że trudno jest znaleźć prawdziwe, wysokiej jakości usługi link-building, a wielu dostawców po prostu kończy na pozyskiwaniu linków niskiej jakości za pomocą spamerskich strategii, których Google nie lubi.

Dlatego też zebraliśmy listę najlepszych usług link-buildingowych, które warto rozważyć, aby pomóc Ci osiągnąć lepsze wyniki SEO.

1. Renomowana firma budująca linki

Korzystanie z usług specjalistycznej agencji link-buildingowej jest najlepszą ogólną opcją, ponieważ wykorzysta ona szereg różnych strategii link-buildingowych będących do jej dyspozycji w celu zbudowania wysokiej jakości backlinków do twojej strony internetowej. Ta opcja jest najlepsza dla tych, którzy chcą zlecić wszystkie swoje wysiłki w zakresie link-buildingu w całości i polegać na ekspertach, którzy opracują niestandardową strategię link-buildingu dla danej strony internetowej.

Kluczowe względy dla zatrudniania link-building firmy:

Analiza - Powinni robić szczegółowe analizy konkurencji, aby dowiedzieć się dokładnie, ile linków i jakie rodzaje linków budują inne witryny.
Strategia link-building  - Upewnij się, że proponują taktykę link-building, aby budować linki adekwatne dla Twojej branży. Dodatkowo, powinny one mieć mapę drogową, jak zamierzają strukturyzować kampanię link-building.

Cena - Większość agencji będzie oferować różne pakiety link-building z różnych poziomów cenowych. Jeśli cena wydaje się zbyt dobra, to może być czerwona flaga, że jakość linków nie jest właściwa.

Próbki - Zawsze pytaj o próbki linków. Jest to zdecydowanie najlepszy sposób, aby ocenić ich jakość pracy, aby upewnić się, że są to linki z wysokiej jakości stron internetowych.

2. Usługa budowania cytatów

Faktem jest, że zdecydowana większość firm lokalnych posiada jedynie linki z katalogów. Pociągnij profil backlinków dowolnego lokalnego dentysty lub optyka w Twojej okolicy, a zauważysz, że nawet strony internetowe zajmujące najwyższe pozycje w Google mają mnóstwo linków z katalogów. To mówi nam, że linki cytujące (znane również jako linki katalogowe) są niezwykle naturalnym rodzajem linków dla lokalnych firm. Biorąc pod uwagę, że większość witryn zajmuje dobre pozycje w rankingu tylko dzięki temu typowi linków, oczywiste jest, że są one bardzo skuteczne. Jeśli jesteś właścicielem lokalnego biznesu lub właścicielem agencji, której klientami są lokalne firmy, zdecydowanie polecam znalezienie dobrej usługi budowania cytatów. Budowanie linków katalogowych związanych z niszą jest prawdziwym bólem, a one bardzo ułatwią ci życie.

3. Digital PR

Cyfrowy PR polega na przyjmowaniu wysokiej jakości treści i dzieleniu się nimi z innymi. Zawsze istniało interesujące skrzyżowanie pomiędzy PR (public relations) a link buildingiem, ponieważ oba działania często zmierzają do tego samego celu. Wartość backlinków jest czymś, co staje się coraz bardziej widoczne w branży PR.

Usługi link-buildingowe, których należy unikać

Nie byłby to kompleksowy przewodnik, gdybyśmy nie omówili również usług link-buildingowych, których należy bezwzględnie unikać.

Farmy linków - Są to duże grupy domen często wykupione przez tego samego właściciela, a powierzchni, wydają się mieć dobre metryki, takie jak wysoki wynik DA i dobry ruch organiczny. Jednak, gdy spojrzymy pod maską, zdajemy sobie sprawę, że strona jest ranking dla spamerskich słów kluczowych i jest ustawiony tylko do sprzedaży linków.

Bądź ostrożny inwestując w link building

Wszyscy chcemy jak najlepszych rankingów w wyszukiwarkach, a większość SEOwców rozumie wartość linków przychodzących. Dlatego tak ważne jest, aby być czujnym i ostrożnym, jeśli chodzi o inwestowanie w link building, poświęcić czas na własne badania i upewnić się, że wybierasz usługę, która da ci pozytywny ROI w dłuższej perspektywie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jak zdobywac linki do swojej strony www?

 Linkowanie jest jednym z kluczowych czynników wpływających na pozycję Twojej witryny w wynikach wyszukiwania. Im więcej wartościowych i nat...